3/3-2011

Japp, då sitter man hemma hos Lydia idag igen och bloggar xd.
Men idag gick jag faktiskt inte upp ovanligt tidigt för jag orkade inte xd.
I bussen satt jag med Madde, ringde till Judit och klikade men sa att det brötts som igår, men det var inte riktigt lika kul idag!.
På morgonen satt jag bara och typ halvsov i soffan tills typ alla jobbiga människor kom xd.
På morgonsamligen fick jag cp-damp på fucking Mai (en kille i vår skola som är störd).
Jag blev as glad för Ester Lidén Kiraly fick va med på vår engelska!!.
(Haha nu står Lydia och tränar/dansar haha).
När jag skulle jobba med min so så gjorde jag inte mycket men jaja någon dag får man va lat ;).
På LUNCHEN åt jag bara två pannkakor och lite macka (pannkakorna smaka skit eller snarare ingenting).
Sen hade vi idrott "glömde mina idrottskläder i skolan";;p.
Men va med ändå va as kul när vi spela killerboll (träffade desvärre inte Mai i huvudet) xd.
Efter idrotten så gick jag och Ester till koffes och köpte typ ett halvt kg godis (smaka jävligt bra) ;).
Fast vi har kvar som vi ska ha i morgon och Lydia & Klara Lidén Kiraly snattade ganska mycket xd.
Så en annan dag får dom köpa xd.
Ps. Glömde berätta att jag och Lydia lurade Ester med att en kille på dagis försvan och kom aldrig tillbaks ( ni skulle sett Esters min) xd.
Japp och nu ska vi kolla Facebook så vi hörs!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0